Especialista en SEO ORGÁNICO & SEM *Google ADS, Instagram y Facebook ADS *Comercio electrónico *Gestión de clientes & CRM *Sitio Web y Presencia básica o presencia profesional en Internet *WordPress creación, mantenimiento y SEO

Els Síndics Generals van mantenir reunions amb els presidents de tots els Grups Parlamentaris i el conseller general no adscrit, Víctor Pintos, després que acabés el primer període de sessions de la legislatura. 

Les trobades van servir per a saber les impressions que tenen els grups parlamentaris sobre el funcionament del Consell General en l’inici de la legislatura. 

Per part de Carles Enenyat, síndic general, i Sandra Codina, subsíndica general van valorar positivament les reunions amb els grups parlamentaris i el conseller general no adscrit. Continua llegint

Por

Llámenos y consiga asesoramiento gratuito. T.+33786568901

X
  • Contacto
    Contact Form